نمایندگی تاچی در کرج

رسالت وجودی شرکت تاچی، ایجاد سازمانی است مبتنی بر مشتری مداری و احترام به حقوق مسلم آنان ،در راستای تحقق اهداف بلند مدت شرکت و اعتقاد به این امر که تمام اعتبار یک سازمان به وجود مشتریان آن میباشد. ایجاد سود آوری در کنار افزایش رضایتمندی مشتریان در تمامی فعالیت‌های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش سیستم های گرمایش و سرمایش تنها رمز بقا و برتری سهم بازار شرکت تاچی به شمار میرود. این امر محقق نخواهد شد مگر با رهبری این بازار، از طریق رقابتی سالم و کسب رضایت مشتری بصورت متداوم که شرکت تاچی با عرضه محصولاتی با کیفیت جهانی و ارائه کامل ترین خدمات تخصصی در صنعت سرمایش و گرمایش کشور گام مهمی را جهت نیل به اهداف بلند مدت شرکت برداشته است.

 


برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید : 175 31 31 0912


محصولات شرکت تاچی : پکیج شوفاژ دیواری  -  رادیاتور آلومینومی  -  کولر گازی


 


استاندارد ها و گواهینامه ها

استاندارد ملی ایران پکیج شوفاژ دیواری
استاندارد ملی ایران رادیاتور آلومینیومی
گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان (۱۳۹۱)
گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان (۱۳۹۲)
گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان (۱۳۹۳)
گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان (۱۳۹۳)
گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان (۱۳۹۴)
گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان (۱۳۹۴)
گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان (۱۳۹۵)
گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان (۱۳۹۵)
استاندارد کیفیت اروپا CE
استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001
استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001
استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلیISO 001
استاندارد سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و رضایت مشتریISO 10002
استاندارد سیستم مدیریت اندازه گیری و ارزیابیISO 10004





نمایندگی پکیج تاچی در کرج

 

سرویس به موقع پکیج تاچی

حتی اگر پکیج شما به درستی کار می­ کند، سرویس پکیج تاچی به صورت منظم و طبق برنامه می­ تواند به کارکرد بهینه و طولانی شدن طول عمر مفید آن بیافزاید. لذا همواره برنامه سرویس کردن پکیج دیواری خود را در نظر داشته باشید. توصیه می­ شود که این کار را سالانه و در ابتدای شروع فصل سرما انجام دهید تا در میانه زمستان با مشکلات ناخواسته مثل گرم نکردن آب، خاموش شدن ناگهانی  و… مواجه نگردید. 

چک کردن مشعل پکیج در پکیج های باز

در پکیج­ های قدیمی پنجره­ایی تعبیه شده که از طریق آن می ­توان مشعل پکیج را مشاهده نمود. اگر پکیج شما به درستی کار کند و احتراق کاملی داشته باشد، رنگ شعله باید آبی باشد. هر زمان که رنگ شعله پکیج به زرد تغییر پیدا کرد، با نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی تماس بگیرید.
اگر شعله پکیج خاموش شد، با استفاده از دفترچه راهنما از دستورات و مراحل روشن کردن دوباره شعله پیروی کنید. بطور معمول، این کار با گرفتن کلید ریست و سپس فشار دادن دکمه احتراق انجام می شود.

پکیج های جدید (پکیج بسته)

سیستم ­های قدیمی، دریچه باز و غیر چگالشی پکیج، هوا را از محیط داخل خانه می ­گیرند. اما در مدل ­های جدید پکیج دیواری یا همان سیستم­ های بسته و چگالشی، هوای پکیج از بیرون تامین می­ شود. این بدین معنی است که مدل­ های بسته و چگالشی جدید پکیج، معمولا هوای تازه ­تری را استفاده نموده و در بازدهی و مصرف انرژی عملکرد بهتری دارند. سری­ های بسته و چگالشی پکیج حداقل ۲۵% کارآمدتر و بهینه­ تر از سری­ های قدیمی غیر چگالشی عمل می ­کنند.

رسوب زدایی پکیج تاچی

با مرور زمان رسوبات در سیستم پکیج شما و درون لوله ­ها به وجود آمده و باعث افت فشار و همچنین کاهش میزان گرمایش کلی می­ گردد. در چنین حالتی می ­توانید با کمک سرویسکار پکیج کار رسوب زدایی پکیج تاچی خود را انجام دهید. این کار علاوه بر اینکه موجب از بین رفتن رسوبات و جرم­ های موجود در پکیج و رادیاتورها می ­شود، سبب بهبود کارایی پکیج و افزایش عمر مفید آن می­ گردد.

 

نمایندگی تاچی در کرج

سرویس پکیج در کرج

تعمیر پکیج در کرج

تعمیر پکیج تاچی در کرج

 


برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید : 175 31 31 0912

هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در مهرشهر

سرویس پکیج بوتان در محمدشهر

تعمیرگاه پکیج بوتان در کرج

پکیج ,تاچی ,های ,مرکز ,گواهینامه ,ساختمان ,مرکز تحقیقات ,تحقیقات ساختمان ,گواهینامه مرکز ,در کرج ,پکیج تاچی ,مرکز تحقیقات ساختمان

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود خلاصه کتاب عسل تکسو سایت معرفی علی مجد بایگانی سوالات نمونه سوالات hse فنی حرفه ای آموزش خوشمزه جات donyayemodd نیمه ابری دانلود آهنگ جدید VOIP & Forex دانلودی|دانلود رایگان محتوا و رسانه